Рольові проекти

Рольові проекти дозволяють внести різноманіття в життя страйкбольної спільноти, відволіктися від суто військової тематики та отримати справді незабутній досвід проживання іншого життя бодай на день. Рольовий момент – відігрування певної ролі на ігровому полігоні – доповнює традиційну гру, робить її унікальною та незабутньою. Тематичні ігри – норма для багатьох країн Європи і Національна Федерація Еірсофту України прикладає зусилля, щоб рольовий елемент у еірсофті України також жив своїм цікавим життям. Для рольових проєктів властива перевага сюжетної частини над бойовою. Перемога чи поразка гравця у двобої має другорядне значення, на відміну від емоцій, що отримує гравець.

Види рольових проектів в Україні та їх специфіка

  • Фантастичні сетінги – всесвіти комп’ютерних, настільних ігор, книжкової фантастики, покладені на основу з правил еірсофт-бою. Гравці відіграють на полігоні не себе, а життя своїх персонажів, згідно з обраним лором. Сама страйкбольна зброя є лише одним з інструментів ігрової реальності, яка може доповнюватися ігровою електронікою (ПДА «Компас», «Промінь» тощо). Для гри можуть використовуватися доповнені ігромайстрами правила страйкболу або навіть повністю унікальні правила, які більше підходять ігровому світу.
  • Рольовий мілсім – страйкбольні змагання з базовими правилами страйкболу та з активною рольовою моделлю. Основна частина рольового елементу тут – наявність певного дрескоду фракції, її архетипічна поведінка (наприклад, ігровий «Талібан», що голосно викрикує релігійні заклики, йдучи в бій).

Сталкерстрайк

Ігри серії S.T.A.L.K.E.R. лишили величезний слід в культурі, зокрема – і в страйкболі. Сталкерстрайк – це імітація світу Зони , ідея якої належить братам Стругацьким та колективу студії GSC. Окрім дрескоду кожної з фракцій тут обов`язковими є наявність додаткової електроніки – сканерів аномалій та детекторів артефактів, виконаних на базі мікропроцесорів. В Україні найбільш часто використовуються ПДА «Компас» та «Промінь». Сканери спрацьовують на сигнал wi-fi чи блютуз, джерела-випромінювачі яких розташовані в ігрових аномаліях та артефактах.

Страйкбольні ігри серії «Метро»

«Метро 2033» – книга, що дозволила багатьом людям новими очима подивитися на апокаліпсис. Ця фантастична серія про виживання людей у тунелях метро після атомної війни поклала початок цілій серії страйкбольних ігор з елементами виживання, які традиційно проходять в катакомбах поблизу Одеси.