Статут UNAF

Затверджено Установчими Зборами громадської організації «НАЦІОНАЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ ЕІРСОФТУ УКРАЇНИ» протокол №1 від 23 грудня 2021 р.

СТАТУТ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «НАЦІОНАЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ ЕІРСОФТУ УКРАЇНИ»

Стаття 1.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ ЕІРСОФТУ УКРАЇНИ» (надалі – Громадська організація) є громадською неприбутковою організацією, що об’єднує на добровільних засадах фізичних осіб на основі єдності інтересів для реалізації мети та завдань, передбачених цим Статутом.

1.2. Діяльність Громадської організації поширюється на територію всієї України.

1.3. Основними принципами діяльності Громадської організації є

  • незалежність;
  • рівноправність членів;
  • демократичність;
  • добровільність;
  • справедливість;
  • активність;
  • гласність;
  • прозорість та відкритість;
  • самоврядування.

Діяльність Громадської організації та її посадових осіб не може суперечити вище зазначеним принципам.

1.4. Громадська організація у своїй діяльності керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про громадські об’єднання»; Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», іншим чинним законодавством України та цим Статутом. Правовою основою діяльності Організації є також регламентні документи та рішення загального характеру, що приймаються Громадською організацією у межах їх статутних повноважень і що є обов’язковими для всіх членів.

1.5. Найменування Громадської організації:

українською мовою:

повне найменування – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ ЕІРСОФТУ УКРАЇНИ»; скорочене найменування – ГО «НФЕУ».

1.6. Назва Громадської організації англійською мовою:

повна назва – «UKRAINIAN NATIONAL AIRSOFT FEDERETION»; скорочена назва – «UNAF».

Стаття 2.

МЕТА ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

2.1. Метою Громадської організації «НАЦІОНАЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ ЕІРСОФТУ УКРАЇНИ» є популяризація еірсофту, спідсофту та страйкболу, як видів дозвілля та спорту в Україні, організації і проведення відповідних спортивних та дозвільних заходів, змагань, конкурсів тощо, а також розробка єдиних правил еірсофту, спідсофту та страйкболу, відповідно до міжнародних стандартів та правил еірсофту, спідсофту та страйкболу.

2.2. Для досягнення своєї мети Громадська організація здійснює роботу в наступних напрямах:

2.2.1. сприяння практичному здійсненню загальнодержавних, регіональних, місцевих та міжнародних заходів та програм, що спрямовані на популяризацію і розвиток еірсофту, спідсофту та страйкболу в Україні та за її межами;

2.2.2. сприяння у проведенні спортивних заходів, турнірів та змагань з eірсофту, спідсофту та страйкболу на території України та інших держав;

2.2.3. сприяння у розробці та впровадженню єдиних правил для еірсофту, спідсофту та страйкболу,

2.2.4. вжиття заходів з реєстрації еірсофту і страйкболу, як с видів спорту у встановленому законодавством порядку;

2.2.5. сприяння у налагодженні співпраці з іншими особами та організаціями, діяльність яких пов`язана із еірсофтом, спідсофтом та страйкболом;

2.2.6. сприяння у створенні органів арбітражу та інших органів, метою яких є регулювання та вирішення спорів, що виникають при проведенні заходів із еірсофту, спідсофту та страйкболу;

2.2.7. сприяння розвитку співпраці з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та підпорядкування та засобами масової інформації для досягнення мети Громадської організації та розвитку еірсофту, спідсофту та страйкралу;

2.2.8. сприяння формуванню патріотизму та гідності у молоді та інших верств населення;

2.2.9. сприяння громадянам та членам Громадської організації у реалізації своїх законних прав, свобод та інтересів в спортивній, оздоровчій, соціально-культурній сферах, в тому числі захист їх прав та інтересів;

2.2.10. інша діяльність, яка відповідає основній меті Громадської Організації та не суперечить законодавству України щодо діяльності неприбуткових організацій.

Стаття 3.

ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

3.1. Громадська організація є юридичною особою з дня її державної реєстрації в установленому чинним законодавством порядку.

3.2. Громадська організація створюється на невизначений термін.

3.3. Громадська організація здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, чинного законодавства України, цього Статуту та внутрішніх документів Громадської організації.

3.4. Громадська організація має відокремлене майно, самостійний баланс, відкриває рахунки в банківських установах, у тому числі валютні, володіє майновими та немайновими правами згідно з діючим законодавством України.

3.5. Громадська організація має круглу печатку, штампи, символіку. Громадська організація може мати бланки зі своїм найменуванням та інші засоби аудіовізуальної ідентифікації.

3.6. Громадська організація може мати емблеми (логотипи) у вигляді слів або літер, або зображень, або геометричних фігур, або інших символів, відтворених будь-яким кольором.

3.7. Громадська організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями всім майном, яке Їй належить та на яке може бути звернено стягнення згідно з чинним законодавством України.

3.8. Громадська організація не несе відповідальності за зобов’язаннями своїх членів, а члени не несуть відповідальності за зобов’язаннями Громадської організації.

3.9. Громадська організація має право в межах, що не суперечать чинному законодавству:

3.9.1. від власного імені виступати учасником цивільно-правових відносин, набувати майнових і немайнових прав та нести обов’язки, вести переговори, укладати угоди, які необхідні для досягнення мети діяльності Громадської організації;

3.9.2. бути позивачем та відповідачем у суді;

3.9.3. наймати на роботу працівників на основі трудових чи цивільно-правових угод;

3.9.4. представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси членів Громадської організації у державних та недержавних органах і організаціях тощо;

3.9.5. одержувати від органів державної влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своєї мети і завдань;

3.9.6. вносити пропозиції до органів державної влади та місцевого самоврядування, брати участь в розробці рішень органів державної влади та місцевого самоврядування в порядку передбаченому чинним законодавством України;

3.9.7. здійснювати необхідну господарську діяльність шляхом створення госпрозрахункових установ і організацій із статусом юридичної особи, заснування підприємств в порядку, встановленому законодавством України, з метою виконання статутної мети і завдань;

3.9.8. набувати та розпоряджатися майном та іншою власністю для здійснення своїх статутних завдань в порядку, визначеному чинним законодавством України;

3.9.9. використовувати власне майно та майно, тимчасово передане їй у володіння або користування, якщо таке використання необхідне для досягнення мети діяльності Громадської організації;

3.9.10. отримувати фінансування за рахунок членських внесків (вступних, періодичних, цільових та будь-яких інших внесків членів), безповоротної фінансової допомоги, добровільних пожертвувань, а також пасивних доходів та надходжень від основної діяльності Громадської організації;

3.9.11. розповсюджувати інформацію, пропагувати свої ідеї та цілі;

3.9.12. засновувати засоби масової інформації та здійснювати видавничу та інформаційну діяльність;

3.9.13. засновувати або вступати в міжнародні, всеукраїнські громадські (неурядові) організації, підтримувати прямі міжнародні контакти та зв’язки, укладати відповідні угоди, а також брати участь у здійсненні заходів, що не суперечать міжнародним зобов’язанням України та цьому Статуту;

3.9.14. мати інші права, передбачені законами України.

Стаття 4.

ЧЛЕНСТВО В ГРОМАДСЬКІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ

4.1. Умови і порядок прийому в члени Громадської організації, припинення членства визначаються цим Статутом.

4.2. Членами Громадської організації можуть бути будь – які фізичні особи, що досягли 14 років, які поділяють мету і завдання Громадської організації, визнають та виконують положення цього Статуту та прийняті до Громадської організації в порядку, встановленому цим Статутом.

4.3. Громадська організація діє на засадах добровільного членства.

4.4. Члени Громадської організації беруть участь у роботі Громадської організації та в управлінні Громадською організацією безпосередньо у порядку, встановленому цим Статутом.

4.5. Засновники, що є учасниками установчих зборів, набувають членства в Громадській організації після її державної реєстрації.

4.6. Прийом нових членів до Громадської організації здійснюється Головою Наглядової Ради на підставі даної письмової заяви.

4.7. Рішення про прийом до Громадської організації або про відмову приймається Головою Наглядової Ради протягом місячного терміну з дати подачі заяви.

4.8. Рішення про відмову у прийомі до Громадської організації може бути оскаржене до Загальних зборів Громадської організації. Рішення Загальних зборів є остаточним.

4.9. Розмір та порядок сплати членами вступних, періодичних та цільових внесків визначаються відповідними внутрішніми актами Громадської організації, що затверджуються Загальними зборами.

4.10. Членство в Громадській організації припиняється у випадках:

4.10.1. добровільного припинення членства в Громадській. організації;

4.10.2. виключення з членів Громадської організації;

4.10.3 автоматичного припинення членства в Громадській організації.

4.11. Добровільне припинення членства в Громадській організації здійснюється шляхом подання заяви до Громадської організації. Рішення Голови Наглядової Ради Громадської організації у випадку добровільного припинення членства не вимагається. Датою припинення членства є дата подачі заяви.

4.12. Члена Громадської організації може бути виключено з Громадської організації за рішенням Голови Наглядової Ради Громадської організації за наявності однієї з нижче перерахованих підстав:

4.12.1. невиконання статутних обов’язків, в тому числі порушення Статуту, а також невиконання рішень о або порушення правил, норм та внутрішніх документів, прийнятих Загальними зборами, Наглядовою Радою Громадської організації, Головою Наглядової Ради, які є обов’язковими для всіх в членів Громадської організації;

4.122. вчинення дій, що заподіяли матеріальну чи нематеріальну (моральну) шкоду Громадській організації і/або завдають шкоду інтересам та діловій репутації Громадській організації;

4.12.3. недотримання членом Громадської організації стандартів етичної та професійної поведінки, затверджених Загальними зборами;

4.13. Рішення Голови Наглядової Ради Громадської організації про виключення з членства може бути оскаржене до Загальних зборів. Рішення Загальних зборів є остаточним.

4.14. Припинення членства наступає автоматично і не потребує прийняття рішення у наступних випадках:

4.14.1. виявлення невідповідності вимогам щодо членства в Громадській організації;

4.14.2. визнання члена Громадської організації недієздатною особою у встановленому законом порядку;

4.14.3. смерті члена Громадської організації;

4.15. У разі добровільного припинення членства в Громадській організації, виключення члена із Громадської організації або автоматичного припинення членства, майно та кошти, передані таким членом у власність Громадської організації, поверненню не підлягають.

Стаття 5.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Члени Громадської організації мають право:

5.1.1. брати участь в Загальних зборах Громадської організації;

5.1.2. обирати та бути обраними до органів Громадської організації в порядку та з урахуванням вимог Статуту;

5.1.3. брати участь у роботі відокремлених підрозділів Громадської організації, ініціювати. створення таких підрозділів для виконання статутних завдань Громадської організації;

5.1.4. брати участь у конференціях, семінарах, виставках та інших заходах, що організовуються та проводяться Громадською організацією на умовах, затверджених Головою Наглядової Ради або іншим органом Громадської організації в межах своєї компетенції, партнерськими договорами;

5.1.5. користуватися послугами та привілеями Громадської організації, а також усіма видами методичної, консультативної та іншої допомоги, яку може надати Громадська організації, на умовах, затверджених Головою Наглядової Ради;

5.1.6. одержувати методичну та організаційну допомогу у реалізації проєктів, схвалених органами Громадської організацією;

5.1.7. вимагати розгляду на Загальних зборах будь-яких питань, що стосуються діяльності Громадської організації;

5.1.8. обговорювати будь-які питання діяльності Громадської організації, вносити на розгляд Громадської організації пропозиції щодо вдосконалення її діяльності;

5.1.9. одержувати повну та достовірну інформацію про діяльність Громадської організації;

5.1.10. одержувати від Громадської організації допомогу для захисту своїх законних прав та інтересів на умовах, затверджених Наглядовою Радою чи Головою Наглядової Ради;

5.1.11. вийти з Громадської організації в порядку та на умовах, передбачених цим Статутом.

5.2. Члени також можуть мати інші права, передбачені чинним законодавством України, а також рішеннями Загальних зборів.

5.3. Члени Громадської організації зобов’язані:

5.3.1. дотримуватись вимог цього Статуту, Положень та інших внутрішніх актів Громадської організації та виконувати рішення Загальних зборів, Голови Наглядової Ради Громадської організації, Наглядової Ради та інших органів Громадської організації, які є обов`язковими для членів Громадської організації та відповідають чинному законодавству України;

5.3.2. брати активну участь у досягненні цілей та завдань Громадської організації, всіляко сприяти Громадській організації у її діяльності;

5.3.3. не допускати дій, що дискредитують Громадську організацію та її членів;

5.3.4. інформувати органи Громадської організації про відомі їм факти, які можуть вплинути на діяльність Громадської організації, а також про факти порушення цього Статуту;

5.3.5. нести інші обов’язки, передбачені чинним законодавством України, цим Статутом та внутрішніми документами Громадської організації.

Стаття 6.

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

6.1. Органами управління Громадської організації є:

  • Загальні збори;
  • Наглядова Рада;
  • Голова Наглядової Ради;
  • Виконавчий директор.

6.2. Засідання керівних органів Організації (Загальних зборів, Наглядової Ради) можуть. проводитись як за безпосередньої участі членів (їх уповноважених представників за довіреністю), так і за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій. Рішення про форму проведення такого засідання приймає Наглядова Рада та повідомляє про прийняте рішення членів Організації не пізніше ніж за 10 днів до визначеної дати проведення такого засідання (Загальних зборів, Наглядової Ради). Будь-яке засідання керівних органів оформлюється протоколом. Якщо засідання відбувалось за допомогою інтернет зв’язку, у протоколі обов’язково вказується про форму засідання та фіксується за допомогою якої комп’ютерної програми відбувалось засідання.

Стаття 7.

УСТАНОВЧІ ЗБОРИ. ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ

7.1. Загальні збори є вищим органом Громадської організації.

7.2. Для заснування Громадської організації скликаються установчі збори, право брати участь у якому мають усі засновники Громадської організації.

7.3. Установчі збори мають наступну компетенцію:

7.3.1. приймають рішення про створення Громадської організації;

7.3.2. затверджують Статут Громадської організації:

7.3.3. обирають Голову Наглядової Ради та Виконавчого директора Громадської організації.

7.4. Рішення установчих зборів приймаються простою більшістю голосів засновників, присутніх на установчих зборах.

7.5. Чергові Загальні збори скликаються Головою Наглядової Ради Громадської організації не рідше 1 (одного) разу на рік. Позачергові Загальні збори скликаються Головою Наглядової Ради Громадської організації за власної ініціативи або на вимогу не менше половини членів Наглядової Ради Громадської організації, Ревізійної комісії або не менше 1/10 членів Громадської організації.

7.6. Про скликання чергових Загальних зборів члени Громадської організації повідомляються не пізніше, ніж за 45 (сорок п’ять) календарних днів до дати їх проведення в порядку, що визначається Головою Наглядової Ради. Про скликання позачергових Загальних зборів члени Громадської організації повідомляються не пізніше, ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до дати їх проведення в порядку, що визначається Головою Наглядової Ради. Повідомлення про скликання Загальних зборів повинне містити дату, час та місце проведення Загальних зборів та попередній порядок денний.

7.7. Проект порядку денного Загальних зборів пропонується Головою Наглядової Ради. Остаточний порядок денний затверджується на початку роботи Загальних зборів.

7.8. Загальні збори вважаються правочинними, якщо в них бере участь більше, ніж 50% від загальної кількості членів Громадської організації. Будь-яке засідання Загальних зборів оформлюється протоколом. Про форму засідання обов’язково вказується у протоколі: якщо засідання відбувалось за допомогою інтернет зв’язку, у протоколі обов’язково фіксується за допомогою якої комп’ютерної програми відбувалось засідання.

7.9. Рішення Загальних зборів приймаються відкритим або, за рішенням Загальних зборів, таємним голосуванням простою більшістю голосів членів Громадської організації присутніх на Загальних зборах, крім рішень з п. п. 7.12.2., 7.12.8. та 7.12.9., які приймаються більшістю. у 3/4 (три четверті) присутніх членів на Загальних зборах, Кожний член Громадської організації при голосуванні має один голос. При рівності голосів голос Голови Наглядової Ради Громадської організації є вирішальним.

7.10. Головує на Загальних зборах Голова Наглядової Ради. У випадку відсутності Голови Наглядової Ради на Загальних зборах, головуючий обирається з числа членів Громадської організації, що присутні на Загальних зборах.

7.11. Загальні збори мають право приймати рішення з будь-яких питань діяльності Громадської організації.

7.12. До виключної компетенції Загальних зборів належить прийняття рішень з наступних питань:

7.12.1. визначення основних напрямків діяльності Громадської організації;

7.12.2. затвердження Статуту та змін до нього;

7.12.3. обрання Голови Наглядової Ради, Наглядової Ради та Ревізійної комісії Громадської організації;

7.12.4. затвердження бюджету, річного фінансового звіту та бухгалтерського балансу, фінансових та поточних планів діяльності Громадської організації та заходів, необхідних для їх виконання, включаючи звіти Голови Наглядової Ради, Наглядової Ради та Ревізійної комісії про виконану роботу та результати проведених перевірок;

7.12.5. затвердження положень та регламентів, що стосуються діяльності Громадської організації, внесення до них змін та доповнень;

7.12.6. затвердження стандартів етичної та ділової поведінки членів Громадської організації;

7.12.7. розгляд скарг на відмову у прийомі до Громадської організації, скарг на виключення з Громадської організації, а також скарг на рішення, дії чи бездіяльність керівних органів і посадових осіб Громадської організації;

7.12.8. реорганізацію та ліквідацію Громадської організації, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

7.12.9. відчуження майна Громадської організації на суму, що становить п’ятдесят і більше відсотків майна Громадської організації;

7.12.10. створення відокремлених підрозділів, призначення голів відокремлених підрозділів.

Стаття 8.

НАГЛЯДОВА РАДА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

8.1. Наглядова Рада є постійно діючим у період між Загальними зборами колегіальним органом управління Громадської організації. Наглядова Рада може не створюватися, якщо загальна кількість членів Громадської організації не перевищує 10 осіб.

8.2. Наглядова Рада Громадської організації формується у складі 5 (п’яти) осіб. До складу Наглядової Ради входять: Голова Наглядової Ради та інші члени Наглядової Ради. Члени Наглядової Ради обираються Загальними зборами строком на 3 (три) роки шляхом голосування з числа /яленів Громадської організації. Кількість членів Наглядової Ради може бути змінена за рішенням. Загальних. зборів ; за і Громадської організації. Зміна складу Наглядової Ради здійснюється за рішенням Загальних зборів Громадської організації.

8.3. Голова Наглядової Ради головує на засіданнях Наглядової Ради. У випадку відсутності Голови Наглядової Ради на засіданні Наглядової Ради з числа інших членів Наглядової Ради обирається головуючий, який виконує обов’язки головуючого на даному засіданні.

8.4. Голови відокремлених підрозділів мають право брати участь у всіх засіданнях Наглядової Ради, крім закритих, з правом дорадчого голосу.

8.5. До компетенції Наглядової Ради відноситься вирішення всіх питань, пов’язаних з діяльністю Громадської організації, за винятком тих, що належать до виключної компетенції Загальних зборів, Голови Наглядової Ради та Ревізійної комісії Громадської організації.

8.6. До компетенції Наглядової Ради, яку не може бути передано до інших органів, крім Загальних зборів, належить:

8.6.1. розробка основних напрямів роботи Громадської організації;

8.6.2. підготовка та подання на затвердження Загальних зборів бюджету, фінансових та поточних планів діяльності, положень та інших внутрішніх актів Громадської організації, затвердження яких є виключною компетенцією Загальних зборів, а також змін до них;

8.6.3. контроль виконання рішень Загальних зборів;

9.6.4. створення комітетів, постійних і тимчасових комісій, робочих груп Громадської організації, визначення напрямків їх роботи та повноважень, а також призначення голів таких підрозділів; 8.6.5. підготовка та подання на затвердження Загальним зборам щорічних доповідей щодо діяльності Громадської організації;

8.6.6. затвердження правил, процедур та інших внутрішніх актів Громадської організації, крім тих, затвердження яких належить до виключної компетенції Загальних зборів Громадської організації; 9.6.7. приймає рішення щодо вступу Громадської організації до всеукраїнських та міжнародних громадських (неурядових) організацій;

8.6.8. інші повноваження віднесені цим Статутом до компетенції Наглядової Ради або рішенням Загальних зборів.

8.7. Рішення Наглядової Ради приймаються колегіально на її засіданнях шляхом голосування.

8.8. Чергові засідання Наглядової Ради проводяться не рідше одного разу на квартал. Позачергові засідання Наглядової Ради скликаються на вимогу Голови Наглядової Ради, Ревізійної комісії або не менше 1/2 від кількості членів Наглядової Ради;

8.9. Про чергове засідання Наглядової Ради його члени мають бути повідомлені не пізніше, ніж за 5 (п’ять) робочих днів до засідання із зазначенням місця, часу проведення та порядку денного, якщо про це не було вирішено на попередньому засіданні Наглядової Ради.

8.10. Засідання Наглядової Ради Громадської організації є правочинними, якщо на ньому присутні не менше, ніж 2/3 членів Наглядової Ради. У випадку відсутності кворуму протягом 7 (семи) днів має бути скликане позачергове засідання Наглядової Ради з тим же порядком денним.

8.11. Члени Наглядової Ради повинні брати участь у засіданнях особисто.

8.12. Рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх членів Наглядової Ради. У випадку рівного розподілу голосів приймається рішення, за яке голосував Голова Наглядової Ради, у разі відсутності Голови Наглядової Ради – головуючий на засіданні Наглядової Ради.

8.13. Прийняті Наглядовою Радою рішення оформляються протоколом. Протоколи підписуються Головою Наглядової Ради, або головуючим на засіданні та секретарем засідання і зберігаються в порядку, визначеному Наглядовою Радою. На підставі прийнятих рішень Голова Наглядової Ради видає розпорядження та накази, що є обов’язковими до виконання всіма посадовими особами та працівниками Громадської організації.

8.14. Наглядова Рада звітує про результати своєї роботи не рідше, ніж 1 раз за рік на Загальних зборах Громадської організації, після чого Загальні збори шляхом голосування визнають роботу Наглядової Ради задовільною або незадовільною.

8.15. Члени Наглядової Ради здійснюють свої функції на громадських засадах.

Стаття 9.

ГОЛОВА НАГЛЯДОВОЇ РАДИ

9.1. Голова Наглядової Ради є вищою посадовою особою Громадської організації, яка має право представляти Громадську організацію у відносинах з третіми особами та офіційно висловлюватись від імені Громадської організації.

9.2. Голова Наглядової Ради обирається Загальними Зборами Громадської організації з чинних членів Громадської організації шляхом голосування терміном на 3 (три) роки. Перше обрання Голови Наглядової 7 Ради Громадської організації здійснюється установчими зборами терміном на 3 (три) роки. Дострокове переобрання Голови Наглядової Ради здійснюється Загальними зборами Громадської організації.

9.3. Голова Наглядової Ради звітує про результати своєї роботи за рік на чергових Загальних зборах Громадської організації, після чого Загальні збори шляхом голосування визнають роботу Голови Наглядової Ради Громадської організації задовільною або незадовільною.

9.4. В межах своєї компетенції Голова Наглядової Ради:

9.4.1. забезпечує загальне керівництво діяльністю Громадської організації та Наглядової Ради щодо реалізації статутної мети та завдань Громадської організації;

9.4.2. представляє Громадську організацію у відносинах з органами центральної та місцевої влади, іншими державними та недержавними українськими, закордонними та міжнародними організаціями, підприємствами, приватними особами, діє від імені Громадської організації без довіреності та вчиняє від імені Громадської організації юридично значущі дії;

9.4.3. головує на чергових і позачергових Загальних зборах Громадської організації та засіданнях Наглядової Ради Громадської організації;

9.4.4. скликає позачергові засідання Наглядової Ради Громадської організації;

9.4.5. скликає чергові та позачергові Загальні збори;

9.4.6. має право підписувати будь-які документи, що стосуються діяльності Громадської організації;

9.4.7. затверджує штатний розклад та умов оплати праці працівників Громадської організації;

9.4.8. здійснює прийом членів до Громадської організації, виключення членів з Громадської організації;

9.4.9. затверджує зразки печатки, штампів та Положення про символіку Громадської організації, а також зразка посвідчення члена Громадської організації;

9.4.10. призначає виконавчого директора Громадської організації;

9.4.11. забезпечує координацію діяльності відокремлених підрозділів та інших структурних підрозділів Громадської організації;

9.4.12. виконує інші функції, що випливають з цього Статуту та чинного законодавства України.

9.5. З метою ефективного виконання завдань Головою Наглядової Ради, Голова Наглядової Ради призначає із числа членів Громадської організації Виконавчого директора Громадської організації.

9.6. Голова Наглядової Ради може здійснювати свої функції на громадських засадах.

9.7. Виконавчий директор Громадської організації на підставі доручень Голови Наглядової Ради здійснює представництво Громадської організації у відносинах з третіми особами.

9.8. Виконавчий директор Громадської організації призначається Головою Наглядової Ради Громадської організації з числа членів Громадської організації терміном на 3 (три) роки. Перше обрання Виконавчого директора Громадської організації здійснюється установчими зборами терміном на 3 (три) роки. Звільнення Виконавчого директора Громадської організації здійснюється Головою Наглядової Ради Громадської організації.

9.9. Виконавчий директор Громадської організації звітує про результати своєї роботи перед Головою Наглядової Ради Громадської організації.

9.10. На підставі та в межах наданих Головою Наглядової Ради доручень Виконавчий директор Громадської організації:

9.10.1. представляє Громадську організацію у відносинах з органами центральної та місцевої влади, іншими державними та недержавними українськими, закордонними та міжнародними організаціями, підприємствами, приватними особами, діє від імені Громадської організації та вчиняє від імені Громадської організації юридично значущі дії;

9.10.2. має право підписувати будь-які документи, що стосуються діяльності Громадської організації;

9.10.3. затверджує штатний розклад та умов оплати праці працівників Громадської організації;

9.10.4. здійснює керівництво поточною діяльністю Громадської організації;

9.10.5. виконує інші функції, що випливають із наданих йому Головою Наглядової Ради повноважень та доручень.

9.11. Виконавчий директор Громадської організації може здійснювати свої функції на громадських засадах.

Стаття 10.

РЕВІЗІЙНА КОМІСІЯ

10.1. Ревізійна комісія орган Громадської організації, який здійснює функції контролю за фінансово-господарською діяльністю Громадської організації станом та обліком матеріальних цінностей Громадської організації, контролює діяльність виконавчих органів Громадської організації та здійснює інші функції, передбачені статутом Громадської організації. Ревізійна комісія проводить перевірки фінансово-господарської діяльності не рідше одного разу на 1 (один) рік та звітує про свою діяльність перед Загальними зборами.

10.2. Ревізійна комісія у складі 3 (трьох) осіб обирається Загальними зборами шляхом голосування терміном на 2 (два) роки.

10.3. Голова Ревізійної комісії обирається Ревізійною комісією на строк її повноважень. Головою або членом Ревізійної комісії не може бути Голова Наглядової Ради; Член Наглядової Ради Громадської організації, Виконавчий директор Громадської організації.

10.4. Ревізійна комісія здійснює наступні функції:

10.4.1. контроль за виконанням бюджету Громадської організації;

10.42. контролює фінансову діяльність виконавчих органів Громадської організації та його посадових осіб та за використанням коштів та майна Громадської організації;

10.43. вимагає скликання позачергових Загальних зборів, якщо виявлені зловживання посадових осіб Громадської організації або виникла загроза існуванню або істотним інтересам Громадської організації;

10.4.4. контролює дотримання чинного законодавства України та Статуту Наглядовою Радою Громадської організації, Головою Наглядової Ради та членами інших органів Громадської. організації;

10.4.5. має право вимагати від усіх посадових осіб Громадської організації надання необхідних матеріалів ї особистих пояснень, викликати їх на засідання Ревізійної комісії;

10.4.6. має право залучати до перевірок господарської і фінансової діяльності Громадської організації аудиторські організації і незалежних експертів;

10.4.7. має право направляти члена Ревізійної комісії на засідання Наглядової Ради Громадської організації без права приймати участь у голосуванні;

10.4.8. направляти результати перевірок на розгляд Загальних зборів, Голови Наглядової Ради та Наглядової Ради Громадської організації.

10.5. Засідання Ревізійної комісії Громадської організації є правочинними, якщо на ньому присутні не менше, ніж 2/3 членів Ревізійної комісії. Рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх членів Ревізійної комісії.

10.6. Голова та члени Ревізійної комісії можуть здійснювати свої функції на громадських засадах.

Стаття 11.

ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ, ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ

11.1. Громадська організація може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням Загальних зборів Громадської організації;

11.2. Голову відокремленого підрозділу обирають Загальними зборами Громадської організації. Голова відокремленого підрозділу повинен бути членом Громадської організації.

11.3. Відокремлені підрозділи мають наступні повноваження:

11.3.1. реалізують статутні мету та завдання Громадської організації у певному регіоні в межах визначених Статутом Громадської організації повноважень;

11.3.2. проводять роботу із залучення нових членів засобами не забороненими з чинним законодавством України.

11.3.3. представляють Громадську організацію на території певної адміністративно-територіальної одиниці.

11.4. Голова відокремленого підрозділу має право:

11.4.1. використовувати назву та символіку Громадської організації для реалізації завдань Громадської організації;

11.4.2. отримувати допомогу у реалізації завдань Громадської організації від керівних органів та посадових осіб Громадської організації;

11.4.3. бути присутнім на Загальних зборах та засіданнях Наглядової Ради;

11.4.4. звертатись з клопотаннями до керівних органів Громадської організації.

11.5. Голова відокремленого підрозділу зобов’язаний:

11.5.1. дотримуватись вимог Статуту Громадської організації;

11.5.2. впроваджувати рішення керівних органів Громадської організації (прийнятих в межах Статуту Громадської організації та чинного законодавства);

11.5.3. не допускати дій спрямованих на порушення ділової репутації Громадської організації та її членів.

11.6. Діяльність відокремленого підрозділу може бути припинено шляхом його закриття за рішенням Загальних зборів Громадської організації, а також в судовому порядку.

11.7. Майно та кошти яке було закріплене за відокремленим підрозділом, передається безпосередньо до відання Голови Наглядової Ради Громадської організації до прийняття Головою Наглядової Ради рішення щодо розподілу майна та коштів.

Стаття 12.

КОШТИ ТА МАЙНО ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

12.1. Громадська організації здійснює володіння, користування та розпорядження коштами та іншим майном, що знаходиться у її власності згідно з чинним законодавством України.

12.2. Для здійснення статутної діяльності Громадська організація отримує кошти та майно з наступних джерел:

12.2.1. вступні, членські, цільові та інші внески членів;

12.2.2. кошти або майно, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;

12.2.3. пасивні доходи в розумінні Податкового кодексу України;

12.2.4. надходження від основної діяльності Громадської організації.

12.2.5. дотацій або субсидій, отриманих із державного або місцевого бюджетів, державних цільових фондів або в межах технічної чи благодійної, у тому числі гуманітарної, допомоги, крім дотацій на регулювання цін на платні послуги.

12.3. Розпорядження майном та коштами Громадської організації здійснюють у межах визначеної цим Статутом компетенції Голова Наглядової Ради, відповідні органи Громадської організації, визначені Головою Наглядової Ради, а розпорядження майном та коштами відокремлених підрозділів – Голови відокремлених підрозділів.

12.4. Ризик випадкової загибелі або пошкодження майна, що є власністю Громадської організації, несе Громадська організація. Ризик випадкової загибелі або пошкодження майна, що передане Громадській організації у користування, несе сторона, визначена відповідним договором.

12.5. Громадська організації самостійно встановлює розмір та форму використання коштів. Щорічний бюджет Громадської організації розробляється Наглядовою Радою Громадської організації та затверджується Загальними зборами Громадської організації.

12.6. Поточні витрати здійснюються Головою Наглядової Ради самостійно відповідно до у затвердженого бюджету Громадської, організації.

12.7. Доходи (прибутки) та майно Громадської організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Громадської організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.

12.8. Доходи (прибутки) Громадської організації або їх частина не підлягають розподілу серед засновників (учасників), членів Громадської організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Стаття 13.

ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ

13.1. Громадська організація, створені нею установи та організації ведуть оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність, реєструються в органах державної податкової служби та вносять до бюджету платежі у порядку і розмірах, передбачених законодавством України. Громадська організація подає у встановленому порядку фінансовим органам декларації про свої доходи та витрати.

13.2. Відповідальність за стан обліку, своєчасне подання бухгалтерської та іншої звітності покладено на Голову Наглядової Ради та головного бухгалтера ХНН організації, голів та бухгалтерів відокремлених підрозділів: 13.3. Фінансовий рік встановлюється з 1 січня до 31 грудня включно. 13.4. Річний звіт та баланс Громадської організації складаються У строки, визначені чинним законодавством України.

13.5. Посадові особи Громадської організації. несуть встановлену законодавством України відповідальність за достовірність даних, що містяться в річному звіті та балансі.

Стаття 14.

ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ | РІШЕНЬ, ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РОЗГЛЯДУ СКАРГ

14.1. Члени громадської організації мають право оскаржити рішення, дію або бездіяльність іншого члена Громадської організації, Наглядової Ради, Голови Наглядової Ради Громадської організації, виконавчого директора Громадської організації, Ревізійної комісії або Загальних зборів шляхом подання письмової скарги, а саме:

141.1. на дії, бездіяльність або рішення члена Громадської організації, Наглядової Ради, Голови Наглядової Ради Громадської організації, виконавчого директора Громадської організації, Ревізійної комісії – скарга подається до Загальних зборів Громадської організації, які зобов’язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов’язковим викликом члена Громадської організації, який скаржиться, а також члена Громадської організації чи посадової особи відповідного керівного органу дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується;

14.12. скарга на дії, бездіяльність або рішення Загальних зборів Громадської організації – до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень. 14.2 Скарга, яка потребує розгляду на позачергових Загальних зборах, є підставою для скликання таких Загальних зборів протягом шістдесяти днів з дня надходження такої скарги.

Стаття 15.

ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

15.1. Припинення діяльності Громадської організації може бути проведене шляхом її реорганізації або ліквідації у порядку, передбаченому чинним законодавством України і цим Статутом.

152. Реорганізація Громадської організації здійснюється в порядку визначеному законом за рішенням Загальних зборів, якщо за таке рішення проголосувало не менше 3/4 (трьох четвертих) членів, присутніх на Загальних зборах.

15.3. Ліквідація (саморозпуск) Громадської організації здійснюється за рішенням Загальних зборів, якщо за таке рішення проголосувало не менше 3/4 (трьох четвертих) членів, присутніх на Загальних зборах.

15.4. Ліквідація (примусовий розпуск) Громадської організації здійснюється за рішенням суду про заборону громадського об’єднання.

15.5. Для вирішення питань, пов’язаних із ліквідацією Громадської організації, за рішенням Загальних зборів призначається ліквідаційна комісія.

15.6. Ліквідаційна комісія встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше 2 (двох) місяців з моменту оголошення про ліквідацію.

15.7. 3 моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з керівництва справами Громадської організації.

15.8. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно та розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його на затвердження Загальних зборів.

15.9. У разі припинення Громадської організації у результаті її ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску) чи реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету.

15.10. Громадська організації вважається ліквідованою чи реорганізованою з моменту виключення Її з державного реєстру.

Стаття 16.

НАБРАННЯ СТАТУТОМ ЧИННОСТІ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ

16.1. Цей Статут набирає чинності з моменту державної реєстрації Громадської організації.

162. Будь-які зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Загальних зборів в порядку, передбаченому цим Статутом.

163. Громадська організація зобов’язана у визначений законом строк повідомити орган, що провів реєстрацію, про зміни, які сталися в Статуті, для внесення необхідних змін до державного реєстру.